News

O.S.T.R. polskim Ambasadorem marki Hennessy

Never Stop Never Settle
28 Lut 2017, 8:30:41

Hennessy Polska rozpoczyna współpracę z jednym z najbardziej znanych artystów polskiej sceny hiphopowej. Adam Ostrowski – znany jako O.S.T.R. – zostaje Ambasadorem marki Hennessy w Polsce. Współpraca obu partnerów będzie prowadzona pod hasłem: “HENNESSY Never stop. Never settle. – O.S.T.R. Autentycznie.”

Hennessy od wielu lat związane jest ze środowiskiem hiphopowym – z powodzeniem wspiera muzyków na całym świecie. Artyści związani z marką reprezentują takie wartości, jak m.in. odwaga, autentyczność, determinacja, wolność, niezależność, wytrwałość. W Polsce Hennessy znalazło partnera, który idealnie uosabia globalne przesłanie marki Never stop. Never settle.

Motto Never stop. Never settle. reprezentuje wewnętrzną potrzebę zmierzenia się z samym sobą, bycia coraz lepszym w tym, co się robi. To hasło motywuje, by ciągle iść do przodu, by nie ustawać w dążeniu do osiągnięcia celu, a także do pokonywania własnych zahamowań i przeszkód zewnętrznych. Motto Never stop. Never settle. inspiruje, daje nadzieję i uruchamia własny potencjał.

Współpraca marek Hennessy i O.S.T.R. ma charakter autentycznego partnerstwa. Od kilkunastu lat O.S.T.R. konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym, pozostając wiernym takim wartościom, jak upór, dążenie do celu, prawda, konsekwencja, chęć rozwoju. To wartości spójne z globalnym przesłaniem Hennessy.

Chcąc przybliżyć polskiej publiczności wartości marki, Hennessy nawiązuje współpracę z artystą, który poprzez swoje życiowe i artystyczne wybory jest uosobieniem ducha Hennessy. W 2017 roku obaj partnerzy stworzą opowieść pod wspólnym tytułem Never stop. Never settle.

O.S.T.R. jest pierwszym polskim Ambasadorem Hennessy. Współpraca ma charakter długofalowy, a jej odsłony będą ujawniane w kolejnych miesiącach 2017 roku.

Oficjalne hashtagi w mediach społecznościowych: #HennessyOSTR
#HennessyAutentycznie
#HennessyPolska
#neverstopneversettle
#autentycznie

Kategorie: O.S.T.R. Slider

comments powered by Disqus